Nyheter

Fredrikstad EnergiNett beklager problemene

Direktør i Fredrikstad EnergiNett, Eilert Henriksen, innser problemene enkelte Hvaler-innbyggere har opplevd ved at montørene ikke har dukket opp til avtalt tid.

Publisert Sist oppdatert

– Vi har satt ut oppdraget med å skifte strømmålere til firmaet Teksal, de skal også ta seg av booking og tidsskjema for gjennomføring. Men vi innrømmer at dette ikke har fungert godt nok og beklager problemene hus og hytteeierne på Hvaler har opplevd, sier Henriksen.

– Vi har nå hatt en gjennomgang med installasjonsfirmaet for å stramme inn rutinene og ikke minst bedre tilgjengeligheten på telefon. Å ha kundemottaket stengt midt på dagen fordi ansatte har lunsj håper jeg Teksal endrer umiddelbart.

Vi har også bedt om en slakkere tidsplan mellom hvert strømmålerskifte slik at vi klarer å holde avtalene.

Powered by Labrador CMS