Kommentar

Dagsavisen beklager

.
Dette er en kommentar. Holdninger og meninger i teksten står for skribentens regning.

I papiravisen fredag 14. januar skriver Dagsavisen i vår lederartikkel «Pinlig, Bondevik» om at tidligere statsminister Kjell Magne Bondevik har hyllet Kasakhstan mot betaling fra et PR-byrå. I teksten navngis PR-byrået to ganger som First House, mens det riktige skulle vært Geelmuyden Kiese. Feilen ble rettet opp i nettpubliseringen en time etter publisering torsdag kveld, men ble dessverre stående i det da ferdigtrykte papiropplaget av vår fredagsavis.

Vi beklager.

Hold deg oppdatert. Få daglig nyhetsbrev fra Dagsavisen