“Hos Lillestrøm Flyttebyrå er vi opptatt av den menneskelige kontakten – vi skal yte det lille ekstra for kundene våre. Når man flytter til et nytt sted er det mye som skjer, det er mange ting å huske på, noen er kanskje i tillegg ekstra stresset over at fremmede skal inn i sitt hjem og bære livet deres ut i en bil. Det å skape trygghet fra første sekund er viktig. Vi ønsker å møte kunden med ett smil om munnen og skape en trygg ramme”, sier daglig leder Joakim Bjerved.
Det samme gjelder når en bedrift skal flytte lokasjon. Mye skal skje og det skal skje nokså samtidig og sømløst. Lillestrøm Flyttebyrå bistår gjerne aktuelle bedrifter med planlegging og logistikk for å oppnå så lite nedetid som mulig under selve flyttingen.

Hvorfor velge Lillestrøm Flyttebyrå?
- Erfaring
Når du slipper inn ett flyttebyrå så skal du kunne føle deg trygg på at ting går riktig for seg. Våre gutter har lang fartstid og trening i hvordan å flytte møblene dine best mulig. Erfaringen har også gitt oss ett særs godt øyemål for vinkler i trapper, ganger og hvordan vi pakker bilen med mest best mulig.
- Tillit
Det å flytte, om det er bolig eller kontor kan for noen være litt ubehagelig. Fra det øyeblikket vi står ved din dør så skal du føle deg trygg på at dette går bra. Vi går igjennom prosessen og svarer på alle spørsmål som skulle dukke opp. En god dialog gjennom hele flytteprosessen fra du begynner jakten på flyttebyrå til siste møbel og eske er plassert i ny bolig/lokalet
- Pris
Flyttebransjen kan være veldig forvirrende med utrolig mye varierende priser. Lillestrøm Flyttebyrå er ikke blant de billigste i bransjen, men vi er heller ikke den dyreste i klassen. Vi tilbyr både timepris og fastpris men med størst andel timepris. Dette er den prisen flest opplever som best og riktig da du betaler fra vi kommer til adressen din og tiden stopper når vi er ferdige på ny adresse.
- Referanser
Du kan stole på at Lillestrøm Flyttebyrå håndterer alle møbler og eiendeler med forsiktighet. Dette er en gjeng blide karer som trives med det de gjør, opptatt av kvalitet i arbeidet, og som er innstilt på å yte det lille ekstra for deres kunder! “Du skal ha litt tillit til de som håndtere hjemmet ditt eller bedriften din i en flytteprosess”, sier Joakim. “Vi har mange gode kundeforhold og referanser som vi kan vise til”.

Tjenester
Flytting for private
- Ved flytting fra bolig A til bolig B kan vi bistå med planlegging av logistikken for en mest mulig smidig overgang. Alt som kunden ønsker at vi skal ta med til ny bolig blir tatt med. Ønsker kunden å kaste møbler som ikke skal med inn i ny bolig kjører vi det til Norsk Gjenvinning for miljøvennlig resirkulering.
Flytting av bedrift
- Ved flytting av kontor kan vi bistå med planlegging av logistikken, etiketter for en enklere organisering samt sjekkliste og tidskjema for flyttingen. Ønskes det at noe ikke skal bli med videre kan dette bli kjørt til Norsk Gjenvinning for resirkulering. Er det dokumenter som skal sikkerhetsmakuleres gjøres dette med dokumentasjon.
Lagertjenester
- Vi kan stille med tørrlager i romtemperatur ved behov for oppbevaring ved flytting.
Tunge løft
- Vi har erfaring og teknikker for tunge løft som våpenskap, piano, peis, arkivskap, brannskap, tredemølle eller safe - alt som veier noen ekstra kilo.
Flyttevask
- Hvis man ønsker hjelp til flyttevask kan vi bistå med det gjennom vår samarbeidspartner. Du som kunde vil kun måtte forholde deg til oss gjennom hele prosessen.

“Det er til tider utrolig hva vi får inn i en og samme lastebil. Vi våger å påstå at vi er Oslos, om ikke Norges beste på å pakke inn møbler, esker, bagger og småting inn i en bil”, smiler daglig leder Joakim Bjerved. “Vår måte å pakke bil, måten vi behandler eiendeler på og den lille ekstra servicen med ett smil om munnen er en garanti når noen velger Lillestrøm Flyttebyrå og dette er noe vi er veldig stolte av”.
Les mer om våre tjenester eller bestill flyttesamtalen her